سطح کراتینین در 8 می طب چینی راهنما من اجتناب از دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

سطح کراتینین در 8 می طب چینی راهنما من اجتناب از دیالیز

من یک بیمار بیماری کلیه و در حال حاضر سطح کراتینین من از ساعت 8 صبح، می تواند من یک شانس برای جلوگیری از دیالیز با کمک طب چینی؟ همانطور که همه ما می دانیم، پس از بیماری کلیوی بیمار کراتینین سطح تا 8، دکتر آنها را توصیه به گرفتن دیالیز به طولانی طول عمر خود و بهبود کیفیت زندگی خود را. با این حال، همه مردم می خواهم به آن را با توجه به متفاوت دلایل. سپس، پزشکی چینی به عنوان یکی از درمان های جایگزین، می توانید آن را کمک به این بخش از مردم اجتناب از دیالیز؟
می توانید طب چینی کمک بیمار بیماری های کلیوی با سطح کراتینین دیالیز 8.0 جلوگیری از؟
در واقع، طب سنتی چینی می تواند برخی از عوارض جانبی دیالیز از بین بردن اما می تواند دیالیز جلوگیری از بیمار کمک کند، چرا که مواد تشکیل دهنده فعال در آن می تواند موثر مورد استفاده قرار گیرد.
پس از بهبود، ابداع طب چینی انجام می تواند بیماری کلیوی دیالیز جلوگیری از بیمار با بهبود عملکرد کلیه کمک کند. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری شناخته شده ترین طب سنتی گیاه چینی، آن است که به طور گسترده ای در درمان بیماری های کلیوی استفاده می شود.
چگونه می توان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی بیمار بیماری کمک کلیه دیالیز جلوگیری از؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان نوآوری از طب سنتی چینی، آن اجازه گیاهان در آن کار می کند خوب، تمام مواد تشکیل دهنده فعال در آن می توان استفاده می شود. توسط ضد ترومبوز، ضد التهاب، ضد انعقاد و بزرگ شدن رگ های خونی، این نوع درمان می تواند بافت کلیه آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر. با عملکرد کلیه بهبود یافته است، تمام علائم ناشی از بیماری کلیه را می توان برطرف، و پس از آن بیمار می تواند بهتر بدون دیالیز زندگی می کنند.
اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد طب چینی و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: